Saskia Lewis zoekt een ervaren juridisch medewerker secretariaat/juridisch secretaresse/assistant/legal secretary. Wie komt het topteam versterken?

Ons top ondersteunersteam, bestaande uit kantoordirecteur, financieel medewerker en secretariaat, zoekt uitbreiding!

Ben jij een ervaren juridisch secretarieel medewerker die topkwaliteit levert en graag samenwerkt? Dan nodigen we je uit om contact op te nemen met Saskia Lewis (kantoordirecteur) op 06 81 42 94 61 om samen met haar te kijken naar de mogelijkheden bij ons. Hieronder tref je de omschrijving van de vacature aan.

Ervaren Juridisch Medewerker Secretariaat/Secretaresse/Assistant (parttime)

Ons kantoor groeit, we hebben ruimte voor een ervaren, servicegerichte, juridisch medewerker die ons team van advocaten – samen met de andere collega’s – ondersteunt in een veelvoud aan werkzaamheden. Ons ondersteunersteam bestaat uit 3 ervaren juridisch medewerkers en 2 ondersteuners, met z’n allen wordt er zorggedragen voor het overzicht op de dag en gezorgd dat alle zaken goed zijn voorbereid en zijn opgepakt.

Wat je collega ondersteuners over ons zeggen:

Jaeger kenmerkt zich door zijn informele omgang, zijn er vragen dan staat iedereen voor je klaar om te helpen. Je krijgt veel ruimte om zelfstandig te werken en je verantwoordelijkheid daarin te nemen. En we borrelen ook regelmatig met elkaar waardoor we informeel elkaar ook goed kennen. Kortom een super leuk en fijn team om mee samen te werken.”

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Beantwoorden van vragen via e-mail en telefoon (receptie);
  • Openen, scannen en sorteren van poststukken;
  • Het inplannen van afspraken in de agenda’s, notuleren en urenadministratie;
  • Het ontvangen van cliënten;
  • Het bestellen van boodschappen en andere online producten;
  • Archiveren en uitwerken van stukken in Word en/of Excel;
  • Het verzendklaar maken van processtukken.

Je hebt onder andere:

  • MBO+ niveau, bij voorkeur studierichting juridisch secretaresse / directiesecretaresse of juridische administratief medewerker afgerond;
  • minimaal 3 jaar ervaring opgedaan de advocatuur in soortgelijke functie;
  • uitstekende kennis van het Microsoft Office pakket (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • je bent o.a. punctueel, dienstverlenend, assertief en adequaat;
  • je kan veel ballen in de lucht houden zonder het overzicht te verliezen;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en goede kennis van Engels;
  • beschikbaar zijn op de maandag, woensdag, donderdag en vrijdag;
  • bij voorkeur woonachtig in- of rondom Amsterdam.

Wat wij je bieden:

De sfeer binnen het kantoor is open, informeel en collegiaal en de betrokkenheid van iedereen bij het reilen en zeilen van het kantoor is groot. We organiseren met regelmaat borrels, etentjes, uitjes etc. Ook lunchen we dagelijks met z’n allen. In het kader van vitaliteit worden er regelmatig initiatieven ondernomen, zo zijn er teamleden die wekelijks onder begeleiding van een personal trainer zich voorbereiden voor het lopen van een marathon en komt er maandelijks een fysiotherapeute op kantoor langs om de knopen in rug etc. weg te masseren. We houden kantoor in een prachtig herenpand, de trappen die er zijn houden je ook in topconditie.

Word je onze nieuwe collega?

Reageer door jouw motivatie en CV te sturen aan Saskia Lewis (kantoordirecteur) lewis@jaeger.nl of wil je eerst van gedachten wisselen of ons kantoor en functie bij je passen? Bel haar gerust op 020 676 04 81.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Ondersteun jij Saskia op rolschaatsen op het volgende ondersteunersuitje? Zou fantastisch zijn!!

Ons topteam!!

Stuur een reactie naar de auteur